Szukaj wycieczek w hotelu Silken Puerta Madrid, 4
Opis hotelu Silken Puerta Madrid, 4
Madryt, Hiszpania
Miejski
Hotel posiada 194 pokoje:
Pokój Komfort (24 m2), max. 2 osoby
Pokój Rodzinny, maks. 2+1
Apartament (46 m2), dodatkowo szlafrok i kapcie, max. 2 osoby
Silken Club Room (24 m2), max wielkość 2 osób, dodatkowo bezpłatny wstęp na siłownię, szlafrok i kapcie, prezent powitalny
24-godzinna recepcja
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, istnieje kantor wymiany walut
Na życzenie dostępny jest transfer z/na lotnisko w Madrycie oraz do centrum konferencyjnego IFEMA (bezpłatnie)
Przechowalnia bagażu działa
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Piano bar w hotelu oferuje szeroki wybór napojów bezalkoholowych, koktajli, lekkich przekąsek z muzyką na żywo
Restauracja La Orza oferuje wyśmienite dania kuchni regionalnej i międzynarodowej ( od poniedziałku do piątku od 13:30 do 16:00 i od 20:30 do 23:30, menu grillowe dostępne w soboty, niedziele i święta, nieczynne w sierpniu )
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel posiada sale konferencyjne na 400 miejsc, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostępu do Internetu (za opłatą)
W pokojach: biurko z lampką stołową, żelazko i deska do prasowania (na życzenie), centralne ogrzewanie, telefon, łazienka, TV (telewizja satelitarna), kosmetyki, usługi concierge
Masaż
wypożyczalnia samochodów, klub golfowy Cancha de Golf Alcalá 525 (w promieniu 3 km), biuro informacji turystycznej
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
! Wszystkie dzieci do lat 12 nocują bezpłatnie przy korzystaniu z dodatkowych łóżek.
Wszystkie starsze dzieci lub dorośli zostaną obciążeni opłatą za dodatkowe łóżka
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.





