Mhotels Coral Hotel, 3
Grecja, Kreta (wyspa)Do miasta, km: 0,500
Opis hotelu Mhotels Coral Hotel, 3
Kreta (wyspa), Grecja
Plażowy
Hotel składa się z 2 budynków: dwukondygnacyjnego i pięciokondygnacyjnego.
Pokój dwuosobowy z widokiem na ląd / basen / morze (maks. 3 osoby; 15-21 m2)
- obiadokolacja (HB)
- all inclusive (AI): obowiązuje w godz. 10:00-24:00, obejmuje napoje bezalkoholowe, gorące i alkoholowe produkcji lokalnej (kawa filtrowana, kawa rozpuszczalna, herbata, sok (skoncentrowany), woda, wino domowe, aperitify, lane piwo, mocne napoje alkoholowe, koktajle alkoholowe i bezalkoholowe).
Wymiana walut
Usługi lekarskie
Wypożyczalnia samochodów
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Wi-Fi w lobby
Restauracja Centralna: śniadanie od 07:00-10:00, późne śniadanie kontynentalne od 10:00-11:00, obiad: od 12:30-14:30, kolacja od 18:30-21:30. Bufet.
W hotelu obowiązuje ubiór na kolację: długie spodnie dżentelmenów i elegancka sukienka damska.
restauracje i bary znajdują się 200 m
Snack bar przy basenie: znajduje się na 3 piętrze, czynny od 10:00-18:00, przekąski od 11:00-16:00.
Bar główny: zlokalizowany na 1 piętrze, czynny w godzinach 17:00-24:00.
Sala konferencyjna Coralina: powierzchnia 50 m2 dla maksymalnie 40 osób. Sala wyposażona jest w niezbędny sprzęt.
centrum spa w pobliskim Dessole Hermes Hotel (płatny).
Sprzątanie pokoju: Codziennie
Zmiana pościeli: 3 razy w tygodniu
Telewizja satelitarna,
lodówka (codziennie uzupełniana o butelkę wody),
telefon,
toaleta, łazienka,
zestaw do parzenia kawy i herbaty,
balkon lub taras (oprócz pokoi jednoosobowych)
Bar
Leżaki
Leżaki
Ręczniki
basen odkryty z wodą morską, gł. 1,10-1,40 m.
Animatorzy
Tenis stołowy
Klub fitness
Aerobik
Masaż
rzutki,
aerobik wodny,
wieczorne programy pokazowe.
nurkowanie
hotel nie przyjmuje dzieci poniżej 16. roku życia
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.














