Royal National, 3
Wielka Brytania, LondynOpis hotelu Royal National, 3
Londyn, Wielka Brytania
Miejski
Hotel mieści się w 7-piętrowym budynku z dwoma dużymi holami i windami
Hotel posiada 1630 pokoi:
Jednoosobowy (pokój jednoosobowy) - składa się z pojedynczego łóżka, łazienki (prysznic/wanna, toaleta) oraz małego przedpokoju.
Dwuosobowy (pokój dwuosobowy) - składa się z łoża małżeńskiego lub dwóch pojedynczych łóżek, łazienki (prysznic, toaleta) oraz małego przedpokoju
TripleRoom (pokój trzyosobowy) - składa się z 1 łóżka podwójnego i 1 łóżka pojedynczego lub 3 łóżek pojedynczych, łazienki (prysznic/wanna, toaleta) i małego przedpokoju.
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB (objęte w barze przekąskowym)
24-godzinna recepcja.
Jest przechowalnia bagażu, sejf w recepcji.
Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Transfer lotniskowy dostępny jest na życzenie - za dodatkową opłatą.
Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, bankomat
Blooms Snack Bar - otwarty w porze śniadania i lunchu, oferujący duży wybór drinków i lekkich przekąsek
Bar London Pub (12:00-00:00) - piwo, lekkie napoje alkoholowe
Restauracja Pavilion Roastery - otwarta w porze śniadania, lunchu i kolacji - a la carte
Restauracja Poppadom Express – otwarta w porze śniadania, lunchu i kolacji – wybór z karty
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salami konferencyjnymi oraz salą bankietową, która za opłatą przekształca się w salę konferencyjną o łącznej pojemności do 1100 miejsc, wyposażoną w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację.
Do dyspozycji gości jest klub fitness, solarium i jacuzzi, a także siłownia i centrum fitness.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka, telewizor z płaskim ekranem, lodówka, zestaw do parzenia kawy/herbaty, zestaw kosmetyków, biurko, radio, czajnik elektryczny
Podgrzewany kryty basen
wypożyczalnia samochodów i rowerów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










