Opis hotelu Clarion Hotel Post, 3
Göteborg, Szwecja
Miejski
Hotel mieści się w 5-piętrowym budynku z windą
Hotel posiada 500 pokoi:
Umiarkowany pokój dwuosobowy
Pokój standardowy (22 m2)
Pokój Superior (30 m2)
luksusowy pokój
mniejszy apartament
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
24-godzinna recepcja
akceptowane są karty płatnicze American Express, Visa, Euro/Mastercard i Diners Club (gotówka nie jest akceptowana w hotelu), jest kantor wymiany walut
Dostępna jest przechowalnia bagażu. Sejf w recepcji
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Dostępny transfer lotniskowy (na życzenie, za opłatą)
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Bar Post Bar w holu oferuje bogatą kartę win, a także rozmaite piwa z małych lokalnych browarów.
Letni bar Bon Bon Bar
Restauracja Norda - kuchnia szwedzka i amerykańska przygotowana przez jednego z czołowych szwedzkich szefów kuchni
Restauracja vRÅ - sezonowa kuchnia japońska.
Na spotkania biznesowe i eventy hotel posiada sale konferencyjne na 1000 miejsc, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbioru i wysyłania faksu, dostępu do Internetu (odpłatnie)
O centrum odnowy biologicznej - kryty i odkryty basen (bezpłatnie)
SPA-centrum Skönhetsfabriken - sauna, łaźnia parowa, masaże i zabiegi upiększające (płatne)
dyżury lekarza (za opłatą)
E codzienne sprzątanie
W pokojach: zestaw do parzenia kawy,lodówka,TV (telewizja kablowa/satelitarna, dostępne kanały płatne),szlafroki i kapcie, łazienka (wanna lub prysznic), pokoje dźwiękoszczelne, budzenie przy łące, podłoga - parkiet, usługi konsjerża
Leżaki
Odkryty basen na dachu podgrzewany do 30 stopni C (od 08:00 do 22:00)
Masaż
Biblioteka
Klub nocny/Dj
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.





