Opis hotelu Topaz Hotel, 3
Kandy, Sri Lanka
Miejski
Hotel posiada 75 pokoi:
Pokoje Deluxe (28m2), max. 3 osoby
Apartamenty (45 m2), maks. 3 osoby
Hotel oferuje posiłki w systemie BB-breakfast (kontynentalne)
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
24-godzinna recepcja
Akceptowane karty płatnicze :Visa,MasterCard, jest kantor wymiany walut
Bezpłatny transport do miasta Kandy
Dostępny transfer lotniskowy (na życzenie, za opłatą)
Przechowalnia bagażu działa
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Tamarind - kuchnia lankijska i międzynarodowa
Orchid Lounge - szeroki wybór win z całego świata
Na spotkania biznesowe i eventy hotel posiada salę konferencyjną, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Centrum biznesowe, wyposażone w nowoczesny sprzęt, zapewnia pełen zakres usług biurowych (odpłatnie)
Salon SPA - autentyczne zabiegi ajurwedyjskie, zabiegi masażu, sauna, jacuzzi (za dopłatą)
Usługi lekarskie (za opłatą)
E codzienne sprzątanie
W pokojach: TV (kablówka z kanałami międzynarodowymi i lokalnymi),łazienka,balkon,telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, kosmetyki, wentylator, luksusowa pościel, budzenie na telefon
Leżaki
zewnętrzny basen
Bilard
Kort tenisowy
Masaż
wypożyczalnia samochodów, usługi wycieczek, klub nocny
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Jedno dziecko do lat 4 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Jedno starsze dziecko lub osoba dorosła zostanie obciążona opłatą za dodatkowe łóżko.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.












