Opis hotelu Orizont, 4
Predeal, Rumunia
Miejski
Hotel posiada 135 pokoi:
16 pokoi jednoosobowych ,
94 pokoje dwuosobowe typu standard - łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze
18 pokoi dwuosobowych typu executive - z łóżkiem typu king-size lub dwoma pojedynczymi łóżkami
4 Standardowe Apartamenty - oddzielny salon i sypialnia
3 apartamenty typu executive
24-godzinna recepcja
Hotel położony jest 800 m od wyciągu narciarskiego
Do płatności akceptowane są karty płatnicze : Visa, MasterCard, jest kantor wymiany walut, na terytorium jest bankomat
Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Miejsca parkingowe
Restauracja Orizont z kuchnią międzynarodową, otwarta w porze śniadania, lunchu i kolacji (a la carte)
Kuchnia rumuńska Miorița jest otwarta w porze lunchu i kolacji (a la carte)
Bar w lobby
Cigar Club w holu, idealne miejsce na wypicie dobrego drinka wraz z wysokiej klasy kubańskim cygarem
Na spotkania biznesowe i eventy hotel dysponuje salami konferencyjnymi ( Orizont Forum - Postavaru, Piatra Mare, Bucegi i Panorama ), które odpłatnie wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację.
Hotelowe centrum biznesowe oferuje usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostęp do Internetu - za opłatą.
Spa obejmuje kryty basen, wannę z hydromasażem, saunę i centrum fitness. Goście mogą go zwiedzać za darmo, a za dodatkową opłatą chętni mogą zamówić masaż.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (prysznic/wanna), TV, lodówka, telefon, przybory toaletowe, ogrzewanie
Podgrzewany kryty basen
Klub fitness
wypożyczalnia samochodów
Krzesełko do karmienia w restauracji - bezpłatnie
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Pobyt 1 dziecka w wieku od 0 do 6 lat jest bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Opłata za dodatkowe łóżko dla 1 starszego dziecka lub osoby dorosłej.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










