Flag Hotel Madeira - Ribeira Brava, 3
Portugalia, MaderaSzukaj wycieczek w hotelu Flag Hotel Madeira - Ribeira Brava, 3
Opis hotelu Flag Hotel Madeira - Ribeira Brava, 3
Madera, Portugalia
Hotel Cheerfulway Bravamar położony jest w samym sercu uroczej nadmorskiej miejscowości Ribeira Brava i oferuje przestronne pokoje z nowoczesnymi udogodnieniami. Z większości pokoi roztacza się widok na miasto i okoliczne góry lub Ocean Atlantycki.
Do dyspozycji gości jest odkryty basen, wspólny salon i taras.
W hotelu Flag Hotel Madeira - Ribeira Brava każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem, biurko i łazienkę.
W mieście Ribeira Brava i jego okolicach popularne są różne formy spędzania wolnego czasu, na przykład spacery. Goście hotelu Flag Hotel Madeira - Ribeira Brava mogą również wybrać inne zajęcia według własnego uznania.
Plażowy Hotel dla młodzieży Hotel dla rodzin z dziećmi
- Standardowy pokój dwuosobowy z 2 oddzielnymi łóżkami (20 m²)
- Apartament „Ogród” (35 m²)
- Standardowy pokój dwuosobowy z 1 łóżkiem (20 m²)
- RO – bez wyżywienia
- BB – śniadanie
- Wino/szampan (płatne)
- Zakwaterowanie ze zwierzętami nie jest dozwolone
- Akceptujemy karty bankowe (nie przyjmujemy gotówki)
- Dodatkowe łóżka nie są dostępne
- Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia
- Udogodnienia dla gości o ograniczonej sprawności fizycznej
Wi-Fi w lobby
- restauracja (śniadanie 07:30-10:30)
- Mini market (na terenie obiektu)
- Brak parkingu
- Całodobowa recepcja
- Codzienne sprzątanie pokoju
- Łazienka (wanna lub prysznic)
- Gniazdko elektryczne przy łóżku
- Biurko
- Wi-Fi
- Telewizor z płaskim ekranem
- Bezpłatne kosmetyki
- Wieszak na ubrania
- Suszarka do włosów
- Telefon
- Wentylator
- Otwarta całoroczna basen na dachu, bez ograniczeń wiekowych
- Wspólny salon / pokój telewizyjny
- Taras do opalania
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.


















