Opis hotelu Quality Hotel 33, 3
Osło, Norwegia
Miejski
Hotel dysponuje łącznie 242 pokojami:
- Pokój typu Standard
- Pokój Superior
- Pokój jednoosobowy
- Pokój dwuosobowy
- Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi
- Apartament
Hotel oferuje pokoje/udogodnienia dla niepełnosprawnych oraz pokoje specjalne dla alergików.
Śniadanie w formie bufetu, specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
Całodobowa recepcja, sejf (w recepcji), przechowalnia bagażu, faks/ksero, dostawa prasy, ekspresowe zameldowanie/wymeldowanie, czyszczenie butów.
Zwierzęta akceptowane są na wcześniejsze życzenie. Usługa ta może podlegać dodatkowej opłacie.
Karty kredytowe akceptowane w hotelu to: American Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club.
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja i bar Top Floor 33 serwuje dania z karty. Oferują one wyjątkowy panoramiczny widok na miasto i fiord Oslo.
Nowoczesny lounge bar oferuje duży wybór kaw
Restauracja a la carte serwuje wyśmienite dania kuchni norweskiej
Faks / ksero
Centrum biznesowe
Centrum spa oferuje saunę i klub odnowy biologicznej. Hotelowe zaplecze fitness obejmuje zajęcia fitness, bieżnię i salę gimnastyczną.
Czujniki dymu
Elektroniczne wejście na kartę
Odpowiedni dla gości na wózkach inwalidzkich
Prysznic
Toaleta
Ręczniki
Suszarka do włosów
Papier toaletowy
Klimatyzator
Pościel
Gniazdko w pobliżu łóżka
Hipoalergiczny
Biurko do pracy
TELEWIZOR
Żelazko
Dywan
Szafa lub garderoba
Winda zapewniająca dostęp do wyższych pięter
Masaż
piesze wycieczki, rozrywka w mieście
Wycieczki: Teatr Narodowy, Plac Fridtjofa Nansena, Ratusz w Oslo, Galeria Narodowa, Centrum Pokojowej Nagrody Nobla, Storting, Muzeum Henrika Ibsena, Pałac Królewski, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Katedra w Oslo, Twierdza Akershus, Norweskie Muzeum Ruchu Oporu, Cmentarz Var Frelsers, Stadion Bislett , Opera w Oslo
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.


















