Opis hotelu Titanic Chaussee Berlin, 4
Berlin, Niemcy
Miejski
Hotel posiada 376 pokoi:
Pokój klasyczny (21 m2), max. 2 osoby
Junior Suite (26m2), max. 3 osoby
Apartament (37-40 m2), max. 3 osoby
Hotel oferuje śniadanie BB.
24-godzinna recepcja
Hotel posiada 34 pokoje i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Sejf w recepcji
Akceptowane karty płatnicze :Visa,MasterCard,AmEx,Maestro
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Alesta na 300 miejsc oferuje codzienne śniadania (w dni powszednie od 6:30 do 10:30 oraz w weekendy i święta do 11:00)
Lobby bar "Charlotte" - napoje i przekąski (codziennie od 08:00)
Céline Patisserie - świeże wypieki i słodycze (11.00 - 23.00)
Restauracja Pascarella na 100 miejsc - kuchnia śródziemnomorska (11:00 - 23:00)
Restauracja Burger Hasir Burger (11:00 - 23:00)
Na spotkania biznesowe i eventy hotel posiada sale konferencyjne wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Centrum biznesowe, wyposażone w nowoczesny sprzęt, zapewnia pełen zakres usług biurowych (odpłatnie)
Centrum SPA Befine o powierzchni 3000 mkw. - sauna, łaźnia parowa i orientalna hammam, masaże i zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało ( dzieci do lat 16 nie mają wstępu do spa bez opieki osoby dorosłej, dzieci do lat 6 mogą korzystać z centrum spa za darmo), od 06: 30-23:00, weekendy i święta od 08:00 do 22:00
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (prysznic i/lub wanna), telewizor z płaskim ekranem (kablówka, kanały pay-per-view), telefon, biurko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, zasłony zaciemniające, przybory toaletowe, hipoalergiczna pościel (na na życzenie), najwyższej jakości pościel, żelazko i deska do prasowania (na życzenie), usługa budzenia
Ręczniki
Kryty basen (za dodatkową opłatą)
Sauna turecka
Klub fitness
Masaż
wypożyczalnia samochodów i rowerów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.












