Opis hotelu Radisson Blu Elizabete (ex. Reval Hotel Elizabete), 4
Ryga, Łotwa
Miejski
Hotel mieści się w 8-piętrowym budynku z windą
Hotel posiada 228 pokoi:
Pokoje standardowe (29 m2), max. 2+1
Pokoje klasy biznes (29 m2), max. 2+1
Junior Suite (50 m2), max. 2+1
Apartament (68 m2), max. 2+1
Hotel oferuje śniadanie BB .
24-godzinna recepcja
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie (za dopłatą)
Przechowalnia bagażu, sejf w recepcji
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Akceptowane są karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, Maestro, na terenie znajduje się bankomat
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja CUT serwuje dania z grilla i dania kuchni południowoamerykańskiej, otwarta (śniadanie 06:30 - 10:30 (pon.-pt.) i 07:00 - 11:00 (sob. - nd.)bufet, obiad 12:00 - 15:00 (pon . -Pt) menu i À la carte:15:00 - 23:00 (pon-pt) ,
12:00 - 23:00 (sobota - niedziela)
Na spotkania i imprezy biznesowe hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 60 osób, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostępu do Internetu (za opłatą)
Usługi lekarza na wezwanie (za opłatą)
Hotelowe centrum odnowy biologicznej oferuje saunę i centrum fitness (od 06:00 do 23:00 (codziennie)
SPA ESPA Rīga w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu oferuje 18-metrowy odkryty basen termalny, prywatne strefy rekreacyjne, studio fitness, studio manicure i pedicure, gabinety zabiegowe, kawiarnię spa (za opłatą, 06:00 - 22: 30 (dziennie )
W pokojach: TV-SAT, telefon, łazienka z prysznicem, zestawem kosmetyków, biurko, czajnik elektryczny
Klub fitness
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Wszystkie dzieci do lat 12 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Opłata za dodatkowe łóżko dla 1 starszego dziecka lub osoby dorosłej.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.


















