Opis hotelu Mahagiri, 5
Sanur, Indonezja
Plażowy
Hotel mieści się w kompleksie willi
Hotel posiada 17 pokoi:
Willa z 1 sypialnią - sypialnia - łóżko typu king-size
Willa z 2 sypialniami (295 m2) - 1 sypialnia - duże podwójne łóżko, 2 sypialnie - pojedyncze łóżko
Willa z 3 sypialniami (477 m2) 1 sypialnia - bardzo duże podwójne łóżko, 2 sypialnie - bardzo duże podwójne łóżko , 3 sypialnie - pojedyncze łóżko
Willa z 4 sypialniami
Hotel oferuje wyżywienie w ramach HB-niepełnego wyżywienia
Specjalne menu dietetyczne na życzenie
24-godzinna recepcja
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie
Goście mają zapewniony bezpłatny transport po okolicy Sanur.
Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx
Restauracja serwująca dania kuchni indonezyjskiej i międzynarodowej
Dostępna usługa osobistego szefa kuchni
Bar
Usługi lekarskie - za opłatą
Sprzątanie pokoju przed snem odbywa się codziennie
W pokojach: telefon,TV, usługa concierge, wyposażonyaneks kuchenny,łazienka (wanna i prysznic, WC, bidet), kosmetyki, umeblowany taras, obsługa kamerdynera, balijska altana, taras, odtwarzacz DVD , biurko, deska do prasowania, odtwarzacz CD , radio , suszarka bębnowa, szlafrok i kapcie, krzesełko dla dziecka, zestaw do kawy/herbaty
Do usług:
- codzienne śniadanie à la carte w restauracji;
- powitalne drinki, zimne ręczniki, świeże owoce i kompozycje kwiatowe w dniu przyjazdu
- nagrania muzyczne i filmy w jakości HD;
- całodobową obsługę lokaja;
- bezpłatna woda mineralna bez ograniczeń;
- bezpłatna wypożyczalnia rowerów;
- bezpłatny transfer na plażę Sanur o dowolnej porze.
Ręczniki
Leżaki
Ręczniki
Prywatne baseny przy willach
Masaż
wypożyczalnia samochodów, biuro wycieczek, golf (poza hotelem), kajaki, nurkowanie, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia rowerów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.









