Opis hotelu Radisson Bali Legian Camakila, 4
Legian, Indonezja
Plażowy
Hotel mieści się w czterech 3-piętrowych budynkach
Hotel posiada 117 pokoi:
114 Deluxe (36 m2): pokoje z widokiem na ogród
2 Daladala Suite (50m2): pokoje z sypialnią i częścią dzienną, widok na ogród i basen
1 Camakila Suite (100m2): pokoje z sypialnią i salonem, widok na ogród i basen
Hotel oferuje wyżywienie w systemie BB-śniadanie, HB-śniadanie, FB-wyżywienie
24-godzinna recepcja. Po przyjeździe wymagany jest depozyt.
Hotel oferuje usługi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia uroczystości weselnych.
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, Maestro, JCB, DinersClub, istnieje kantor wymiany walut
Jest przechowalnia bagażu, sejf w recepcji (bezpłatnie)
Między hotelem a plażą jest droga.
Czy hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie (za dopłatą)
Wychodząca na basen restauracja Azaa & Lagoon Bar przez cały dzień serwuje dania kuchni zachodniej i międzynarodowej.
Killa Lounge (koktajle, napoje, przekąski),
Rooftop Bar Lounge (koktajle, napoje, przekąski)
Bar Laguna
Lokal TAO Beach House, z którego roztacza się widok na Ocean Indyjski, serwuje dania kuchni południowo-wschodniej Azji
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 130 miejsc, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację - za opłatą.
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostępu do Internetu (bezpłatnie)
Salon SPA oferuje programy lecznicze i odmładzające (za opłatą)
Usługi lekarskie (za opłatą)
Codzienne sprzątanie
W pokojach: balkon, telewizor z płaskim ekranem (telewizja satelitarna, jest kanał rosyjski), łazienka (wanna i prysznic), zestaw do kawy/herbaty, telefon, balkon/taras, odtwarzacz DVD, szlafrok i kapcie
Ręczniki
Leżaki
Leżaki
Ręczniki
Odkryty basen w kształcie laguny i basen bez krawędzi obok plaży.
Klub fitness
wynajem samochodów i motocykli, usługi wycieczek
Krzesełko do karmienia w restauracji (bezpłatnie)
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.













