Opis hotelu Park Plaza Utrecht, 4
Utrecht, Holandia
Miejski
Hotel posiada 120 pokoi:
40 Pokój Gościnny (25 m2), max. 3 osoby
40 Pokój Superior (25m2), max. 2 osoby
40 Pokój Executive (25 m2), opcjonalnie ekspres Nespresso,szlafrok i kapcie,elegancki zestaw kosmetyków, max. 2 osoby
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
24-godzinna recepcja
Przechowalnia bagażu, sejf w recepcji
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Transfer lotniskowy dostępny na życzenie (za dopłatą)
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, Maestro, JCB, DinersClub
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja BrasseriePlein 50oferuje dania kuchni francuskiej i międzynarodowej, a także sezonowe dania z karty ( pon.-pt.: od 6:30 do 01:00 , sob.-niedz.: 6:30 do 00:00)
Bar Plein 50 oferuje koktajle ( od poniedziałku do piątku: 6:30 do 01:00 , soboty-niedziele: od 7:00 do 00:00)
Lobby posiada automaty (napoje i przekąski)
Na spotkania i imprezy biznesowe hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 120 osób, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostępu do Internetu (za opłatą)
Codzienne sprzątanie
W pokojach: zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatna łazienka z prysznicem, telewizor z płaskim ekranem (z kanałami pay-per-view), zasłony zaciemniające, biurko, wybór poduszek, bagażnik, minilodówka , usługi concierge, bardzo długie łóżka (ponad 2 metry), przybory toaletowe, ogrzewanie, usługa budzenia
Klub fitness
wypożyczalnia rowerów
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Wszystkie dzieci do lat 12 – opłata za dodatkowe łóżka
Wszystkie starsze dzieci lub dorośli zostaną obciążeni opłatą za dodatkowe łóżka
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.












