Opis hotelu Golden Tulip Amsterdam West, 4
Amsterdam, Holandia
Miejski
Hotel mieści się w 7-piętrowym budynku z windami
Hotel posiada 245 pokoi:
Double / Twin Rooms (22 m2) - duże podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka
Pokoje trzyosobowe (28 m2) - trzy pojedyncze łóżka lub podwójne i pojedyncze łóżka
Hotel oferuje RO-bez wyżywienia, śniadania BB w formie bufetu, HB obiadokolacje (śniadania i obiadokolacje w formie bufetu) śniadania od 6:30 do 10:30 (od 7:30 do 11:30 do niedziel), kolacje 17:30-23: 00
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
Całodobowa recepcja, bezpłatne gazety w lobby.
Przechowalnia bagażu działa, w recepcji znajduje się sejf.
Hotel posiada pokoje/udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
W lobby automat (napoje) - za opłatą.
Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, Bankcard
Miejsca parkingowe
Restauracja bufetowa DREAM, kuchnia lokalna i międzynarodowa, otwarta w porze śniadania i kolacji, bufet otwarty
Lobby bar DAM, przeznaczony na 60 miejsc, oferuje szeroki wybór napojów alkoholowych i bezalkoholowych (do dyspozycji Gości jest otwarty letni taras z widokiem na miasto)
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel posiada sale konferencyjne, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację - za opłatą.
Hotelowe centrum biznesowe oferuje usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostęp do Internetu - za opłatą.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: telewizor LCD (telewizja kablowa), telefon (za dopłatą), biurko, zestaw do kawy/herbaty, łazienka, przybory toaletowe, usługi concierge, wygłuszenie pokoi, ogrzewanie, deska do prasowania, wykładzina na podłodze
biuro informacji turystycznej, wypożyczalnia rowerów, solarium
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Jedno dziecko do lat 2 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.


















