Opis hotelu Clarion Hotel Copenhagen Airport, 5
Kopenhaga, Dania
Miejski
Hotel znajduje się w 12-piętrowym budynku z windami ( bezpośrednio połączony z Terminalem 3 lotniska w Kopenhadze)
Hotel posiada 378 pokoi:
Pokój deluxe (33m2), max. 3 osoby
Pokój standardowy (33 m2), max. 2 osoby
Pokój Superior (33 m2), max. 2 osoby
Apartament Rodzinny (45 m2), maks. 2+2
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
Całodobowa recepcja
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Dostępna jest przechowalnia bagażu. Sejf w recepcji
Do płatności akceptowane są karty płatnicze :Visa,MasterCard,AmEx,JCB,DinersClub, jest kantor wymiany walut, na terenie jest bankomat
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja - Kuchnia międzynarodowa, restauracja serwuje śniadania, obiady, kolacje i lekkie przekąski
Bar & Lounge – kuchnia międzynarodowa (tylko lekkie przekąski)
Na spotkania biznesowe i eventy hotel posiada salę konferencyjną, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbioru i wysyłania faksu, dostępu do Internetu (odpłatnie)
Nimat Spa - 6 gabinetów zabiegowych, w tym dla par, masaż sportowy, masaż tajski, zabiegi na twarz i ciało, aromaterapia i zabiegi ajurwedyjskie, wanna z hydromasażem i łaźnia parowa (za opłatą, goście poniżej 16 roku życia nie mają wstępu do spa)
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (w wannie i osobno prysznic), 37 cali. telewizor z płaskim ekranem (dostępne kanały pay-per-view), deska do prasowania, zestaw do kawy/herbaty, szlafrok i kapcie, biurko, telefon, pościel dla alergików (na życzenie), rolety zaciemniające, okna francuskie, zestaw kosmetyków, ogrzewanie
Ręczniki
Kryty basen (za dodatkową opłatą)
lmiuzin-service
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.















