Chenot Palace Health Wellness Hotel, 5
Azerbejdżan, QabalaOpis hotelu Chenot Palace Health Wellness Hotel, 5
Qabala, Azerbejdżan
Miejski
- apartament typu executive
- mniejszy apartament
- luksusowy pokój
Usługi: szafki iprywatne zameldowanie/wymeldowanie,konsjerż,bankomat na miejscu,przechowalnia bagażu,kantor wymiany walut,całodobowa recepcja,transfer lotniskowy (dodatkowa opłata),ogrzewanie, wypożyczalnia samochodów,sklep z upominkami,sejf,usługi VIP,salon fryzjerski/kosmetyczny, serwis prasowy(dodatkowa opłata),room service
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
W hotelu znajduje się restauracja, w której goście mogą delektować się specjalnie przygotowanymi zdrowymi posiłkami dostosowanymi do ich indywidualnych diet.
1 bar
Hotel otoczony kaukaskimi lasami oferuje wyjątkowe programy dostosowane do indywidualnych potrzeb organizmu. Programy te, łączące różne zabiegi i diety, mają na celu pobudzenie organizmu do eliminacji toksyn, dogłębne oczyszczenie tkanek, dostosowanie równowagi fizjologicznej, przyspieszenie metabolizmu oraz przywrócenie organizmowi witalności i energii. Wszystkie są przeprowadzane pod okiem doświadczonych lekarzy. Wszystkie programy obejmują badanie fizykalne i konsultację z dietetykiem w celu ustalenia idealnego zestawu zabiegów w oparciu o Twoje potrzeby i oczekiwania. Programy detoksykacyjne obejmują dietę oczyszczającą, test bioenergetyczny, zabiegi hydro-aromatyczne, okłady fito-błotne i bioenergetyczne zabiegi Chenot.
Codzienne sprzątanie
Klimatyzowane pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i obejmują łazienkę z wanną. Wszystkie pokoje wyposażone są w szlafroki i przybory toaletowe. Każdy pokój wychodzi na bujne ogrody i niepowtarzalne krajobrazy.
Leżaki
Ręczniki
Kryty basen (cały rok), odkryty basen (cały rok)
Sauna turecka
Bilard
Kort tenisowy
Klub fitness
Masaż
Biblioteka
Squash,wypożyczalnia rowerów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.





