Nh Geneva Airport, 4
Szwajcaria, GenewaOpis hotelu Nh Geneva Airport, 4
Genewa, Szwajcaria
Miejski
Hotel posiada 190 pokoi:
Pokój standardowy (20 m2), max. 3 osoby
Pokój Superior (20m2), max. 3 osoby
Pokój rodzinny (20 m2), max. 3 osoby
Junior Suite (36m2), max. 3 osoby
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
Specjalne menu dietetyczne (na życzenie)
Hotel posiada rosyjskojęzyczny personel
Dostępny jest transfer lotniskowy (bezpłatny, co 20-30 minut, od 5:50 do 23:50)
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Przechowalnia bagażu działa
Akceptowane karty płatnicze :Visa,MasterCard,AmEx,Maestro,DinersClub, jest kantor wymiany walut
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Atrium Le Pavillon - kuchnia francuska, międzynarodowa i śródziemnomorska (śniadania od 6:00 do 10:00 w formie bufetu, kolacje od 18:00 do 22:30 à la carte)
B4 Bar - przekąski (od 11:00 do 24:00)
Całodobowy Open Bar - napoje gorące, napoje alkoholowe, lody (12:00-24:00)
Na spotkania i imprezy biznesowe hotel dysponuje salami konferencyjnymi na 60 osób, które wyposażone są w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Centrum biznesowe, wyposażone w nowoczesny sprzęt, świadczy pełen zakres usług biurowych (za opłatą)
E codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (prysznic lub wanna), przybory toaletowe, wybór poduszek, telewizor z płaskim ekranem (z kanałami satelitarnymi) , żelazko i deska do prasowania (na życzenie), zestaw do parzenia kawy i herbaty, szlafrok, radio, budzenie „służące” /budzik
Klub fitness
l Wspólny salon / sala telewizyjna
Serva Golf Club (w promieniu 3 km), wypożyczalnia samochodów
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Wszystkie dzieci do lat 12 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Wszystkie dzieci starsze lub dorośli – opłata za dodatkowe łóżka.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.







