Hotel Pavillon (ex. Albergo Hotel Pavillon), 4
Włochy, CourmayeurSzukaj wycieczek w hotelu Hotel Pavillon (ex. Albergo Hotel Pavillon), 4
Opis hotelu Hotel Pavillon (ex. Albergo Hotel Pavillon), 4
Courmayeur, Włochy
Hotel Pavillon (dawniej Albergo Hotel Pavillon) położony jest w centrum Kurmayora, w pobliżu wyciągów narciarskich i głównych ulic spacerowych kurortu. Jest to tradycyjny hotel alpejski w stylu szale, charakteryzujący się przytulną atmosferą i wysokim poziomem usług. Goście mogą podziwiać widok na góry, zrelaksować się w nowoczesnym centrum wellness z basenem, sauną i jacuzzi, a także skosztować dań kuchni włoskiej i regionalnej w hotelowej restauracji.
Do dyspozycji są przestronne pokoje urządzone w klasycznym stylu z wykorzystaniem naturalnego drewna. Każdy pokój wyposażony jest we wszystko, co niezbędne do komfortowego wypoczynku: telewizor, Wi-Fi, minibar i łazienkę. Dzięki dogodnej lokalizacji i wysokiej jakości usług hotel jest idealnym miejscem zarówno na urlop narciarski, jak i letnią wyprawę trekkingową w Alpach.
- Pokój standardowy
- Pokój typu superior
- Apartament typu junior
- Apartament
- Sprzedaż karnetu narciarskiego
- Miejsce do przechowywania nart
- Bezpłatny parking
- Stacja ładowania samochodów elektrycznych
88 km – lotnisko Sion
Podnośniki
- Kolejka linowa Kurmayor 200 m
- Wyciąg Dolonne 2,1 km
- Kolejka linowa Plan Checca - Courmayeur 4,4 km
Przyroda
- Góra Mont Blanc - Włochy 0 m
- Szczyt Tête des Vieux (2872 m) 10 km
- Las Val Ferret 7 km
Transport publiczny
- Pociąg Pré-Saint-Didier 3,7 km
- Pociąg Stazione Ferroviaria di Morgex 6 km
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
- własna łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków);
- telewizor z kanałami satelitarnymi;
- telefon;
- bezpłatny Wi-Fi;
- minibar;
- sejf;
- ogrzewanie;
- część pokoi z balkonem i widokiem na góry.
Sauna turecka
Masaż
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.