Szukaj wycieczek w hotelu Triton Hotel (ex. Azade Hotel, Best Western Obelisk), 4
Opis hotelu Triton Hotel (ex. Azade Hotel, Best Western Obelisk), 4
Stambuł, Turcja
Triton Hotel to nowoczesny hotel położony w samym sercu historycznej dzielnicy Sultanahmet w Stambule, zaledwie 100 metrów od słynnego Błękitnego Meczetu. Po całkowitej renowacji hotel oferuje stylowe i komfortowe pokoje, idealne zarówno dla turystów, jak i osób podróżujących służbowo.
Każdego ranka goście mogą delektować się śniadaniem w formie bufetu na tarasie na dachu, z którego roztacza się wspaniały widok na Bosfor — idealny sposób na rozpoczęcie dnia w Stambule. Chociaż hotel nie serwuje obiadów i kolacji, w odległości kilku minut spacerem znajduje się wiele restauracji, kawiarni i lokalnych barów.
Hotel Triton jest dogodnie położony kilka minut spacerem od głównych atrakcji miasta — Hagia Sophia, Pałacu Topkapi i Cystern Bazyliki.
Miejski
- Pokój trzyosobowy
- Pokój dwuosobowy z 1 łóżkiem
- Rodzinny
- Apartament
Śniadanie do pokoju
Dostawa posiłków i napojów do pokoju
Pakowane lunche
Automat sprzedający (jedzenie)
Automat sprzedający napoje
Pokoje dla niepalących
Formy płatności: karty płatnicze, gotówka
Zakwaterowanie ze zwierzętami domowymi nie jest dozwolone
- Międzynarodowe lotnisko Stambuł Sabiha Gokcen – 39 km
- Lotnisko w Stambule – 46 km
Wi-Fi w lobby
Usługi konsjerża
Biuro wycieczkowe
Wymiana walut
Całodobowa ochrona
Sejf
Przechowalnia bagażu
Całodobowa recepcja
Transfer (płatny)
Transfer z/do lotniska (płatny)
Własna łazienka
Telewizor z płaskim ekranem
Izolacja akustyczna
Minibar
Bezpłatne Wi-Fi
Bezpłatne kosmetyki
Prysznic
Szlafrok
Toaleta
Ręczniki
Kapcie
Suszarka
Żelazko
Czajnik elektryczny
Sauna turecka
Masaż
Wycieczka lub prezentacja na temat lokalnej kultury
Kolacja tematyczna
Wycieczki rowerowe
Wycieczki piesze
Program wieczorny
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.




















