Szukaj wycieczek w hotelu Kent Hotel, 4
Opis hotelu Kent Hotel, 4
Stambuł, Turcja
Miejski
Hotel znajduje się w 8-piętrowym budynku z windami w centralnej części Stambułu
Hotel posiada 93 pokoje:
91 pokoi Standard (23-28 m2, 1 pokój, max. 3 osoby)
2 apartamenty (30-32 m2, sypialnia dwuosobowa, salon, wewnętrzne drzwi przesuwne, max. 3 osoby)
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
Istnieje system pakowania obiadów
Całodobowa recepcja. Hotel posiada rosyjskojęzyczny personel.
jest przechowalnia bagażu, sejf w recepcji.
W hotelu znajduje się klub nocny.
Na życzenie i za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy.
Akceptowane są karty kredytowe: Visa, AmEx, jest kantor wymiany walut.
Hotel posiada pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Obiekt zapewnia usługę prasowania i czyszczenia butów.
Bar Golden Horn oferuje bogatą kartę win i innych napojów, duży wybór przekąsek, herbatę, kawę i pyszne wypieki .
Restauracja w hoteluCalcedoine, która może pomieścić 150 osób, serwuje tradycyjne dania kuchni tureckiej oraz dania kuchni międzynarodowej.
(obsługa menu)
Na spotkania biznesowe i eventy hotel dysponuje salą konferencyjną, która jest wyposażona w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację - za opłatą.
Centrum biznesowe - za opłatą.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (wanna) i WC; telefon (za opłatą); TV (telewizja satelitarna, jest kanał rosyjski); biurko; podłoga - parkiet, wygłuszenie pokoju; produkty toaletowe; ogrzewanie; kapcie; usługa budzenia
pokój zabaw, biblioteka
wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej
Dozwolone są dzieci w każdym wieku
Jedno dziecko w wieku od 3 do 6 lat podlega opłacie w wysokości 20 EUR za dobę, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Opłata za dodatkowe łóżko dla starszego dziecka lub osoby dorosłej wynosi 40 EUR za osobę za noc.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.





















