Szukaj wycieczek w hotelu Campanile Madrid Las Rozas, 3
Opis hotelu Campanile Madrid Las Rozas, 3
Madryt, Hiszpania
Miejski
Hotel mieści się w 4-piętrowym budynku z windą
Hotel posiada 120 pokoi:
Pokój standardowy (15 m2), max. 3 osoby
Całodobowa recepcja, bezpłatne gazety w lobby
latem recepcja prowadzi sprzedaż biletów wstępu do parku rozrywki Aquopolis, oddalonego o 30 minut jazdy od hotelu
Hotel posiada pokój i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Przechowalnia bagażu działa
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, Maestro
Atrakcje w pobliżu:
Centrum handlowe Las Rozas Village — 2 km
Centrum handlowe Heron City — 2,5 km
Centrum handlowe Gran Plaza 2 — 5 km
Tor wyścigowy Circuito del Jarama — 18 km
Pałac Królewski El Pardo — 20 km
Świątynia Debod (Madryt) — 21 km
Plaza Mayor — 22 km
Muzeum Prado — 23 km
Park Retiro – 23 km
Stadion Santiago Bernabéu — 20 km
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
La Cocina de Abastos, restauracja serwująca dania kuchni lokalnej, czynna jest w porze śniadania, lunchu i kolacji. Specjalne menu dietetyczne (na życzenie).
W lobby znajdują się automaty z napojami i przekąskami
Kawiarnia/kawiarnia, przekąski
bar
Na spotkania i imprezy biznesowe hotel dysponuje salą konferencyjną o powierzchni 65 m2, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotelowe centrum biznesowe świadczy usługi kopiowania / drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksów, dostępu do Internetu
W pokojach: łazienka (wanna/prysznic, toaleta, bidet), biurko, telewizor z płaskim ekranem, telefon, usługa budzenia, przybory toaletowe, ogrzewanie, zestaw do kawy/herbaty
o Wspólny salon / sala telewizyjna
biuro informacji turystycznej, pole golfowe (w promieniu 3 km), jazda konna
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Jedno dziecko do lat 12 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










