Szukaj wycieczek w hotelu Amadria Park Royal, 4
Opis hotelu Amadria Park Royal, 4
Opatija, Chorwacja
Plażowy Spokoj hotel Hotel dla młodzieży Hotel dla rodzin z dziećmi
- Pokój dwuosobowy (1–2 osoby, podwójne łóżko, widok na morze).
- Apartament (2–3 osoby, sypialnia i salon, balkon).
- RO – bez wyżywienia
- BB (Bed & Breakfast) — śniadanie wliczone w cenę
- Prywatny parking (płatny)
- Bezpłatne Wi-Fi
- Pokoje dla niepalących
- Dostawa posiłków i napojów do pokoju
- Widok na morze
Okolica Opatiji to nadmorski kurort o austriacko-węgierskim dziedzictwie, gdzie XIX-wieczne wille sąsiadują z parkami i przystaniami, dostępne są szlaki turystyczne prowadzące do ruin i targów z owocami morza, a w sezonie centrum ożywa dzięki festiwalom i koncertom. Centrum turystyczne znajduje się około 500 metrów od obiektu. Miasto Rijeka znajduje się około 13 km od obiektu (Pula — około 100 km). Sklepy znajdują się około 1 km od obiektu, a supermarket — zaledwie kilka kroków od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się kilka minut od obiektu. Najbliższa dyskoteka znajduje się około 800 metrów od obiektu. Postój taksówek (około 500 metrów) i przystanek autobusowy (około 1 km) zapewnią Państwu mobilność podczas pobytu.
Atrakcje w pobliżu:
- Park Angelina — 0,2 km.
- Promenada Lungomare — 0,05 km.
- Plaża Lido — 0,3 km.
- Kościół Matki Boskiej — 0,5 km.
- Zamek Opatija — 1 km.
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
- Wspólny salon / pokój telewizyjny
- Taras
- Przechowalnia bagażu
- Wymiana walut
- Całodobowa recepcja
- Parking kryty
- Stacja ładowania samochodów elektrycznych
- Klimatyzacja.
- Telewizor LCD z kanałami satelitarnymi.
- Minibar.
- Sejf.
- Telefon.
- Łazienka z prysznicem.
- Suszarka do włosów.
- Szlafroki i kapcie.
- Bezpłatny Wi-Fi.
- Balkon lub taras.
- Biurko.
- Szafa na ubrania.
- Izolacja akustyczna.
- Pościel i ręczniki.
Leżaki
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.
























