Opis hotelu Рейкарц Гранд Отель Поляна, 4
polana, Ukraina
"Reikartz Grand Hotel Polyana" stał się czwartym hotelem sieci na Zakarpaciu. Hotel położony jest w malowniczym miejscu nad jeziorem w popularnym kurorcie balneologicznym Polyana - 10 minut spacerem od drugiego hotelu sieci Reikartz Polyana, który specjalizuje się w terapii błotem i balneologii.
Reikartz Grand Hotel Polyana oferuje 74 przestronne pokoje czterogwiazdkowe, a także restaurację serwującą dania kuchni ukraińskiej i europejskiej. Pomiędzy dwoma hotelami sieci Reikartz w miejscowości Polyana organizowany jest bezpłatny transfer, który pozwoli gościom Reikartz Grand Hotel Polyana skorzystać z usług centrum spa hotelu Reikartz Polyana.
Miejski
pięciopiętrowy budynek
Standard Twin, Standard Double - jednopokojowe pokoje dwuosobowe, pow. 20, 7 mkw.
Superior (36,9 mkw.),
Junior Suite (31,7 mkw.),
Apartament (46 m2) - apartament dwupokojowy.
Apartament VIP - pokój dwupoziomowy o pow. 60,1 mkw.
Śniadanie jest wliczone w cenę.
Miejsca parkingowe
Restauracja: dania kuchni ukraińskiej i europejskiej
Ilość miejsc: 60 miejsc
Godziny otwarcia: 9:00 23:00
Czas śniadania: 9:00 11:00
Na imprezy biznesowe hotel dysponuje przestronną i nowoczesną salą wyposażoną w rzutnik, ekran i flipchart.
Ilość miejsc:
Siedzenia teatralne - 45 miejsc
W kształcie litery T - 21 miejsc
Negocjacje - 17 miejsc
Centrum spa i odnowy biologicznej
Centrum Medyczne: Balneologia, borowina i fizjoterapia aparatowa.
pojedyncze lub podwójne łóżka;
łazienka z prysznicem lub wanną;
kredens;
stół;
stoliki nocne;
lodówka;
telewizja;
telefon;
zestaw higieniczny;
balkon
odkryty basen letni
Klub fitness
Sauna turecka
Masaż
Programy wycieczek
rowery do wynajęcia
jazda na quadach;
zimą - lodowisko i wypożyczalnia łyżew w pobliżu hotelu,
przejazd na stoki narciarskie i saneczkowe
Dzieci do lat 5 bezpłatnie w pokoju z rodzicami bez dostawki.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.















