Portugal, 4
Portugalia, LizbonaSzukaj wycieczek w hotelu Portugal, 4
Opis hotelu Portugal, 4
Lizbona, Portugalia
Miejski
- standardowy pokój dwuosobowy lub pokój typu twin
- pokój dwuosobowy typu deluxe lub pokój typu twin deluxe
Śniadanie serwowane jest w formie bufetu w sali śniadaniowej lub na życzenie dostarczane do pokoju
Bardzo dobra kawa!
Bar
Usługi: concierge,przechowalnia bagażu, usługa prasowania (za dodatkową opłatą),usługi VIP,całodobowa recepcja,room service,całkowity zakaz palenia,ogrzewanie
Winda
Taras
Ogrzewanie
Zwierzęta nie są akceptowane.
Całodobowa recepcja
Biuro bagażowe
Palenie jest zabronione przez cały czas
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
W wyjątkowej atmosferze przytulnej restauracji Golden Sushi można skosztować kuchni japońskiej przyrządzonej z wysokiej jakości produktów i świeżych ryb.
Obok znajduje się restauracja Varanda Lisboa, połączona wspólną ścieżką. Ta restauracja serwuje tradycyjne dania kuchni portugalskiej. Restauracja oferuje panoramiczne widoki na miasto.
Niedawno otwarty bar-sklep Adega Premium Winehouse posiada bogatą kartę win, przypominającą tradycyjną piwnicę z winami. Adega Bar oferuje sery, lokalną kiełbasę chorizo i portugalskie przekąski.
Bar Jony Rules i odkryty taras to idealne miejsce na relaks po męczącym dniu przy drinku. W okolicy baru znajduje się pawilon, w którym pyszne uliczne azjatyckie przekąski bao i dania inspirowane portugalskim smakiem są przygotowywane do popijania lampką wina.
Codzienne sprzątanie
Codzienne sprzątanie
Wszystkie dźwiękoszczelne pokoje zostały urządzone z dbałością o szczegóły i wyposażone są w klimatyzację, duże lustro z wbudowanym interaktywnym telewizorem oraz minibar. W łazience znajdują się kapcie i szlafrok. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Na życzenie do pokoi typu deluxe można wstawić dodatkowe łóżka.
Pokoje dla niepalących
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










