Opis hotelu Aparjods, 3
Sigulda, Łotwa
Miejski
piękny budynek w starym stylu, z dębowymi drzwiami i przytulnym kominkiem w holu oraz zespół budynków zbudowanych w stylu etnograficznym z dachami gontowymi i trzcinowymi.
- Pokój jednoosobowy
- Pokój Dwuosobowy typu Economy (TWIN/DBL)
- Pokój dwuosobowy (TWIN/DOUBLE)
- Pokój komfort
Codziennie rano w przestronnej hotelowej restauracji serwowane jest śniadanie w formie bufetu.
Całodobowa recepcja
Palenie jest zabronione przez cały czas
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Ta usługa może być płatna.
Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Aparjods mieści się w bardzo przytulnym drewnianym budynku wybudowanym w stylu etnograficznym. Kominek zlokalizowany w sali restauracyjnej.
Kuchnia naszej restauracji oferuje znakomicie przygotowane dania łotewskie oraz lekko zaadaptowane dania europejskie, które idealnie pasują do naszego wiejskiego stylu. Restauracja może poszczycić się piwnicą z winami i fantastycznym grillem!
Bar
- Duża sala konferencyjna (ilość miejsc do 50)
- Sala konferencyjna (ilość miejsc do 30)
Sale na konferencje i seminaria wyposażone są we wszystkie niezbędne urządzenia i sprzęt, w tym bezprzewodowy internet. Wszystko przemyślane tak, aby seminarium, konferencja czy prezentacja odbywały się na najwyższym poziomie. Zapewniamy możliwość drukowania, kopiowania i skanowania.Oferujemy indywidualną aranżację stołów i krzeseł w salach seminaryjnych.
spa w stylu arktycznym
łazienka z prysznicem
telewizor z płaskim ekranem
Ignorancja:
zwiedzanie okolicy z lotu ptaka podczas podróży samolotem,
rejs statkiem po Gauja
zwiedzanie okolicy z kolejki linowej.
wypożyczalnia sprzętu turystycznego,
tenis ziemny
mini golf,
lot aerodowy
zjazd na "Vuchko" lub na letnim bobie po torze saneczkowym, bobslejowym.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.












