Opis hotelu The Toren, 4
Amsterdam, Holandia
Miejski
Hotel mieści się w dwóch 3-piętrowych budynkach
Hotel posiada 38 pokoi:
Mały Pokój Jednoosobowy (11 mkw)
Pokój Jednoosobowy (15m2)
Mały Pokój Dwuosobowy (17 m2)
Pokój Dwuosobowy typu Standard (19 mkw)
Mały pokój dwuosobowy z dostawką (20 m2)
Mały Pokój Dwuosobowy z widokiem na kanał (18 m2)
Pokój typu Deluxe z widokiem na ogród (24 m2)
Pokój typu Deluxe z widokiem na kanał (30 mkw)
Pokój Trzyosobowy typu Deluxe z widokiem na kanał (30 m2)
Pokój Specjalny Deluxe z widokiem na ogród (23 mkw), 2-osobowe jacuzzi
Pokój Specjalny Deluxe z widokiem na kanał (27 m2), 2-osobowe jacuzzi
Apartament typu Junior Suite z widokiem na ogród (25 m2), 2-osobowe jacuzzi
Apartament ogrodowy e (29 mkw), 2-osobowe jacuzzi
Apartament Królewski (32 mkw), 2-osobowe jacuzzi
Apartament Executive Garden (46 mkw), 2-osobowe jacuzzi
Hotel oferuje śniadanie w formie bufetu BB.
24-godzinna recepcja
Przechowalnia bagażu działa
Akceptowane karty płatnicze :Visa,MasterCard,AmEx,Maestro,JCB,DinersClub,istnieje usługa wymiany walut
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Pokój śniadaniowy
Bar Toren — oferuje śniadania, lunche i lekkie przekąski.
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salą konferencyjną, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Hotel świadczy usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbierania i wysyłania faksu (za opłatą)
Codzienne sprzątanie.
W pokojach: indywidualnie urządzone i umeblowane, TV (telewizja kablowa/satelitarna, płatne kanały) ,ładowarka do ipoda, zestaw do parzenia kawy/herbaty , łazienka (wanna połączona z prysznicem), pokoje dźwiękoszczelne, szlafrok i kapcie, żelazko, deska do prasowania (na życzenie), zasłony zaciemniające, przybory toaletowe
biuro informacji turystycznej, wypożyczalnia samochodów i rowerów
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










