Szukaj wycieczek w hotelu Mercure Chateau Chartrons Hotel, 4
Opis hotelu Mercure Chateau Chartrons Hotel, 4
bordeaux, Francja
Hotel został całkowicie odnowiony i oferuje wysokiej jakości usługi: restauracja pod imponującym szklanym dachem wychodzącym na patio, bar na każdą porę dnia, ogród, w którym można wspólnie delektować się koktajlami i przekąskami, strefa cardio zarezerwowana dla gości, 11 sal konferencyjnych z naturalnym oświetleniem oraz przestronny atrium na przerwy w seminariach.
Miejski
- 3 piętrowy budynek
Standardowy pokój dwuosobowy z 1 łóżkiem
Pokój dwuosobowy typu classic z 2 oddzielnymi łóżkami
Pokój dwuosobowy o podwyższonej standardzie z 1 łóżkiem
Apartament typu junior z łóżkiem małżeńskim i kanapą
Pokój dwuosobowy typu superior z 1 łóżkiem
Apartament z 1 łóżkiem podwójnym
Pokój łączony o podwyższonym standardzie
- Zakwaterowanie ze śniadaniem
- Zakwaterowanie bez śniadania
- Akceptujemy płatności kartami bankowymi: Visa, MasterCard
- Zwierzęta domowe są akceptowane – za dodatkową opłatą
- Muzeum "Miasto wina" – 2 km
- Pałac Gallien – 2 km
- Plac Giełdowy – 2,2 km
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
- Bar/salon (od 6:30 do północy)
- Sale konferencyjne na 450 delegatów, wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację (za dopłatą)
- Centrum biznesowe hotelu świadczy usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbioru i wysyłania faksu (odpłatnie)
- Codzienne sprzątanie
- Klimatyzacja
- Sejf
- Biurko
- Telewizor
- Telefon
- Kanały satelitarne
- Ogrzewanie
- Łóżka dłuższe niż 2 metry
- Usługa "budzenie telefonem" / budzik
- Wykładzina
- Czajnik elektryczny
- Kanały telewizji kablowej
- Szafa lub garderoba
- Winda zapewniająca dostęp do wyższych pięter
- W pełni przystosowane dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej
Klub fitness
- Tymczasowe wystawy artystyczne
- Wycieczka lub prezentacja poświęcona lokalnej kulturze
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










