Caucasus Point, 5
Azerbejdżan, BakuOpis hotelu Caucasus Point, 5
Baku, Azerbejdżan
Miejski
Hotel posiada 74 pokoje:
Standardowy pokój dwuosobowy (34 m2)
Pokój Superior (49 m2)
Mniejszy Apartament (74 m2)
Hotel oferuje śniadanie BB w formie bufetu.
24-godzinna recepcja
Do płatności akceptowane są karty płatnicze : Visa, MasterCard, Maestro, jest kantor wymiany walut, na terenie znajduje się bankomat
Dostępny transfer lotniskowy (na życzenie, za opłatą)
Przechowalnia bagażu działa
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja „Nahcivan” z daniami kuchni narodowej i światowej (otwarta na śniadanie w formie bufetu)
Całodobowy bar w restauracji Nahcivan - napoje i lekkie przekąski
Restauracja „Panorama” z letnim tarasem oferuje wyśmienite dania kuchni azerbejdżańskiej i tradycyjnej kuchni międzynarodowej.
Na spotkania biznesowe i imprezy hotel dysponuje salą konferencyjną na 150 miejsc, która wyposażona jest w nowoczesny sprzęt audiowizualny oraz klimatyzację (za dopłatą)
Centrum biznesowe, wyposażone w nowoczesny sprzęt, świadczy pełen zakres usług biurowych (za opłatą)
Centrum spa z krytym basenem, sauną, łaźnią turecką i łaźnią parową, gabinetem masażu i salonem piękności
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka z prysznicem (w pokojach dwuosobowych - wanna i prysznic), centralne ogrzewanie, TV ( telewizja satelitarna / kablowa ), zestaw do parzenia kawy i herbaty, przybory toaletowe, szlafrok i kapcie, usługi concierge
Kryty basen z podgrzewaną wodą
Sauna turecka
Masaż
biuro informacji turystycznej , wypożyczalnia samochodów
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Wszystkie dzieci do lat 6 pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Wszystkie dzieci do lat 6 nocują bezpłatnie przy korzystaniu z dodatkowych łóżek.
Jedno dziecko w wieku od 6 do 15 lat śpiące na dodatkowym łóżku objęte jest opłatą w wysokości 50% ceny pokoju za dobę za osobę.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.






