Opis hotelu Radisson Blu Hotel Norge, 4
Bergen, Norwegia
Miejski
Wieżowiec
Pokój Standard - do dekoracji pokoju użyto najlepszej jakości materiałów, pokój oferuje wszelkie udogodnienia hotelu pierwszej klasy.
Pokój Business Class - niesamowity widok na miasto; idealny dla podróżujących biznesmenów.
Apartament - niesamowity widok na miasto; składa się z wydzielonej części wypoczynkowej, salonu, sypialni, łazienki. Oferuje udogodnienia klasy biznes. Idealny dla rodzin oraz dla tych gości, którzy zdecydują się na dłuższy pobyt w hotelu.
Numery dni dla niepalących
Pokoje dla osób niepełnosprawnych
Dostawa jedzenia i napojów do pokoju,
sejf w recepcji
Przechowywanie nart
Wypożyczalnia samochodów,
całodobowa recepcja,
dostawa prasy,
Ekspresowe zameldowanie/wymeldowanie,
Wymiana walut,
przechowalnia bagażu,
Usługi Concierge
Transfer lotniskowy (płatny)
W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia
Przyjazny zwierzętom
Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Restauracja Ole Bull z widokiem na miasto serwuje śniadania w formie bufetu oraz dania do wyboru z karty.
W Restauracji TGI Friday, w której serwuję pyszne jedzenie i napoje, istnieje osobne menu dla dzieci.
FISH to pierwszy i jedyny bar w Bergen, w którym można skosztować owoców morza.
American Bar to koktajl bar znajdujący się na parterze.
Cafe Contra Bar oferuje europejską atmosferę w samym sercu Bergen. W nocy bar zamienia się w klub.
17 sal konferencyjnych, w tym sala balowa, o powierzchni 1289 mkw.,
Centrum biznesowe
Faks/Kserokopiarka
centrum spa: basen, sauna, solarium, sala fitness ze sprzętem do ćwiczeń.
Codzienne sprzątanie
telewizja,
bezpośredni telefon z pocztą głosową,
radio,
prasa do spodni.
Dodatkowo w pokoju Business Class, Suite: zestaw do parzenia kawy i herbaty
łazienka z wanną i prysznicem.
Niektóre pokoje dysponują balkonem z widokiem na centralny park miejski Byparken
Klub fitness
Klub nocny Metro, organizacja przyjęć od 35 do 350 gości.
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.








