Szukaj wycieczek w hotelu Itc Grand Central, 5
Opis hotelu Itc Grand Central, 5
Mumbaj, Indie
Miejski
Ten hotel ma 30 pięter
Pokój przydzielany przy zameldowaniu
Ekskluzywny pokój klubowy Executive
ITC Jeden numer
Pokój Dwuosobowy/Pokój typu Twin Tower
Pokój Dwuosobowy/Pokój typu Twin Executive Club
Pokoje dla niepalących
Codzienne śniadanie (za dopłatą)
Obsługa hotelowa
- Szafki
- Prywatne zameldowanie/wymeldowanie
- Usługi konsjerża
- Bankomat na miejscu
- Biuro bagażowe
- Usługi biletowe
- Biuro wycieczek
- Wymiana walut
- Całodobowa recepcja
- Transfer na lotnisko
- Strefy dla palących
- Sejf w recepcji
- Pokoje i usługi dla osób niepełnosprawnych
Wi-Fi w lobby
Miejsca parkingowe
Kebabs and Kurries - Ta restauracja serwuje takie posiłki jak obiad i kolacja.
Shanghai Club - Restauracja serwuje takie posiłki jak obiad i kolacja.
Hornbys Pavilion - Ta restauracja serwuje takie posiłki jak śniadanie, brunch w weekend, obiad oraz kolacja. Restauracja czynna jest przez całą dobę.
- 3 bary/salony
- Kawiarnia/kawiarnia
- Faks/ksero(dodatkowa opłata)
- centrum biznesowe(dodatkowa opłata)
- Sale konferencyjne
- sala konferencyjna/bankietowa(dodatkowa opłata)
Pełen zakres usług spa i centrum odnowy biologicznej, aromaterapia, zabiegi ajurwedyjskie i refleksologia.
- Codzienne sprzątanie
- Ekspres do kawy i/lub czajnik
- szlafroki, kapcie
- Wieczorne ścielenie łóżka
- Pościel najwyższej jakości
- Prywatna łazienka: głęboka wanna, prysznic ze strumieniem deszczowym, bezpłatny zestaw kosmetyków
- Telewizory LCD, płatne filmy, płatne kanały telewizyjne
- Biurko
- Telefon
- Bezpłatna woda butelkowana
- Duży sejf w pokoju (zmieści laptopa)
- Dostępne pokoje łączone
Leżaki
Ręczniki
Zewnętrzny basen
Wszystkie dzieci do lat 12 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.










