Opis hotelu Comfort Hotel Vesterbro, 3
Kopenhaga, Dania
Miejski
Hotel posiada 400 pokoi:
standardowy pokój
luksusowy pokój
pokój przełożonego
pokój jednoosobowy
podwójny pokój
Hotel oferuje posiłki na koncepcie BB - śniadanie w formie bufetu
Specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie)
Całodobowa recepcja, bezpłatne gazety w lobby
Hotel posiada pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Działa przechowalnia bagażu
Akceptowane karty płatnicze : Visa, MasterCard, AmEx, Maestro, JCB, Diners Club, jest kantor wymiany walut
Hotel położony jest w centrum miasta, blisko atrakcji kulturalnych, sklepów i lokali rozrywkowych. Liczne bary i restauracje znajdują się w odległości spaceru.
Miejsca parkingowe
Restauracja „Plectrum”, znajdująca się na parterze, oferuje dania kuchni międzynarodowej i lokalnej (otwarta w porze lunchu i kolacji, à la carte)
Bar-Café Lua serwuje orzeźwiające napoje, przekąski, lekkie lunche i kawę, a wieczorami można oglądać transmisje sportowe na 50-calowym ekranie
Bar
Na spotkania biznesowe i eventy hotel dysponuje salą konferencyjną, która jest wyposażona w nowoczesny sprzęt audiowizualny i klimatyzację - za opłatą.
Hotelowe centrum biznesowe oferuje usługi kopiowania/drukowania dokumentów, odbiór i wysłanie faksu, dostęp do Internetu - odpłatnie.
Codzienne sprzątanie
W pokojach: łazienka (prysznic/wanna, wc), TV (telewizja kablowa, pay TV), telefon, biurko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, deska do prasowania, usługa concierge, podłoga - drewno
taras do opalania i relaksu, o wspólny salon / sala telewizyjna
wypożyczalnia rowerów i samochodów, biuro informacji turystycznej
Dozwolone są dzieci w każdym wieku.
Pobyt jednego dziecka do lat 5 jest bezpłatny, jeżeli śpi na obecnym łóżku.
Jedno starsze dziecko lub osoba dorosła zostanie obciążona opłatą za dodatkowe łóżko
Informacje o usługach hotelowych pobierane są z oficjalnej strony internetowej hotelu oraz ze stron internetowych touroperatorów. Firma “Pojedź z nami” nie ponosi odpowiedzialności za kompletność podanych informacji oraz zmiany, które hotel może wprowadzić.





















